solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Snubbelfoten på Lofoten?

Publicerad 2015-03-22 13:46:48 i Glädjeämnen,

Apropå att jag skrev att varken Gino eller jag varit ute och svirat, kan jag nu berätta att det bara gäller mig.
 
Klockan 12 ringde han från ön Skrova och sa "god morgon", och det är klart; kommer man hem från puben runt fyra så...
 
Kan meddela att han inte är världsmästare, för på lördagen när det verkligen gällde - då fick han inte en enda fisk.
 
Men han är bäst ändå. Och jag längtar väldigt mycket efter att träffa honom igen i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela