solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Dret ärrä

Publicerad 2015-06-18 16:37:00 i Motgångar,

Vaknade av ett stönande. Det var visst jag. Sen satt jag på toaletten halva natten, så midsommarmyset på Hjällstadsätern är i fara.
 
Och så regnar det och är iskallt och som grädde på moset kallade Gino mig Annelie förut. ANNELIE? Vart kom det ifrån? Det skulle jag bra gärna vilja veta. Han också, sa han. 
 
Jag kryper nog tillbaka in på toa. Hoppas att det är bättre i morgon för åker till sätern och sitter på utedasset hela kvällen, det gör jag inte.
 
 
GLAD MIDSOMMAR!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-18 20:12:37

Hej Annelie!
Hoppas du får en Toppen helg trots allt.
Kram fjtkl Lisbeth

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-06-20 16:45:33

Lisbeth: Det blev en jättefin midsommarkväll, inget regn, nästan inga mygg och han kallade mig älskling hela kvällen ;)

Kram Mariannelie :)

Postat av: Cici

Publicerad 2015-08-02 22:43:50

Lite sent att komma med önskning om en glad midsommar nu när det är augusti, men jag ser att det verkar ha ordnat sig för dig, trots allt. Vi for till Lycksele och hade en mycket trevlig och VARM midsommarafton tillsammans med son, sonson och halva Lyckseles befolkning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela