solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Biologilektion som gick aningen fel

Publicerad 2015-02-04 16:09:00 i Det här är humor,

Jag har börjat rensa upp bland alla kvarlämnade skolböcker och andra saker som lämnats kvar av de nu vuxna barnen. Tanken är att jag ska göra en hög till var och en med sånt som kan vara roligt att ha kvar, medan vissa "standardböcker" får gå till återvinning.
 
Självklart blir jag stående och bläddrar i en del pärmar och deras egna skolarbeten, det finns så himla mycket kul att läsa. Så hittar jag någonting som jag håller på att skratta ihjäl mig åt. Det är så typiskt honom, "Lilla G":
 

Den måste jag allt spara. 

Kommentarer

Postat av: epsilon

Publicerad 2015-02-05 16:10:46

Hahaha vad roligt. Måste varit kul att ha honom som elev.

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-02-05 21:18:14

epsilon: Hela familjens glädjespridare ;)alltid med glimten i ögat.

Postat av: Cici

Publicerad 2015-02-05 23:00:13

Ja herregu´var får dom allt ifrån! Det märks att det är skrivet för att roa. Kul kille!

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-02-06 16:43:20

Cici: Det är bara så typiskt honom, bakochfram :)

Postat av: Maria Tärnbrant

Publicerad 2015-02-09 12:39:52

Hahahaha! Underbart ju!

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-02-10 09:58:15

Maria T: Tror du att jag skrattade högt för mig själv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela