solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Kan mopsar jaga?

Publicerad 2015-08-05 14:02:00 i Glädjeämnen,

Förra torsdagen tog vi ut mustangen på en liten tur, och var nere på Jimmy´s motorcafé inne vid Slussvakten i stan. En himla massa fina bilar, företrädesvis amerikanska; motorcyklar och annat med motor på träffas och visar upp sig varje torsdag hela sommaren, och så äter man räkmacka och mojsar sig.
 
Gino och jag tittade på lite olika saker kan jag nämna. Medan han gick upp i bilarna fastnade jag för en annan liten sak:
 

Svår att få på bild.
 

Det var roligare att bita hål i bajspåsen.
 

Och tugga på mina fingrar.
 

Rocky, 3,5 månad.
 
Ni ser väl på blicken att Gino inte längre vill ha en stövare? Vavava?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-08-05 22:33:48

Åh ja ja ja! Du och en svart mops ♡ så länge som du har suktat över det haha! Han ger nog med sig vilken dag som helst!

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-08-06 16:47:56

Maria: Det kommer inte att dröja länge nu... :)

Postat av: Cici

Publicerad 2015-08-08 17:10:51

Klart att dom kan. <3

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-08-11 15:41:50

Cici: Det tror jag med, det gäller bara att få Gino att tro det också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela