solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

G har lämnat mig

Publicerad 2015-04-10 19:30:43 i Allmänt,

Ja, han har lämnat mig. Igen.
 
Är det inte torsk som står på agendan så är det whisk curling. Jag fick ju inte ledigt jag. Suck.
 
Vi skulle åkt till Skottland och tittat på bb Anton, han och hans lag är inbjudna till en stor internationell curlingturnering så yngre-junior-svenska mästare de är. Jag sökte fyra dagar ledigt redan 5 december, men fick inte ens ett svar på ledighetsansökan; och till slut var det för sent för mig att boka... 
Men Gino och Antons pappa Robert åker och hejar på killarna och har en rolig helg i Skottland, hoppas jag.  
 
Själv ska jag dra med mig några lämpliga offer ut i skogen på geocaching. Mohahahaha.
 
Och tidigt i morgon bitti ska jag göra ett fjärde(!) försök att hitta cachen vid "Udden". Den finns bara inte.   
 
Bildresultat för torsk   
 
vs
 
        Bildresultat för whisky
 
Få se om jag blir torsk igen. Då behöver jag nog en whisky i môra kväll.

Kommentarer

Postat av: epsilon

Publicerad 2015-04-12 08:03:31

Trist med sån personalpolitik, att de inte ens svarar. Så ta dig du en välförtjänt tuting.

Postat av: mariatarnbrant.blogg.se

Publicerad 2015-04-13 14:38:26

Men vad uselt! Hade ju varit en underbar resa!!! Kram på dig!

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-04-13 16:48:40

epsilon: Uruselt om du frågar mig. Ett ärligt nej är bättre, då hade jag haft tid på mig att byta och trixa åtminstone. Jag tog ett glas rött.

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-04-13 16:49:30

Maria T: Du vet ju hur det är. Men förhoppningsvis kan vi åka dit nån annan gång... STOR kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela