solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Fram med täljkniven

Publicerad 2014-07-16 11:20:00 i För ögat,

 Om man tröttnar på att bara äta vattenmelon, kan man roa sig med att skulptera. Jag fick lite tid över en dag och pysslade till det sådär i all enkelhet:

 

watermelon-bear shar-monkey-watermellon viking-waternelon shrunken-head-watermelon watermellon-aligator

 

Nej, jag får väl - motvilligt -erkänna att det inte är mina alster. Bilderna har jag lånat från http://visualfunhouse.com/ där man kan hitta massor av roliga och häftiga bilder.

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2014-07-21 06:58:23

Mhä! Jag var helt säker på att det var du och Gino som gjort dom :) Kanske nått vi ska börja med här i Öjevik vid piren?

Postat av: epsilon

Publicerad 2014-07-21 14:34:37

Hej!
Hur har det gått med letandet efter bostad i Uppsala. Dottern till en av mina bästa vänner ska prova på ett annat jobb på annan ort och vill hyra sin trea centralt i Uppsala.
Om det verkar intressant så maila mig på
[email protected]
/Ann

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-07-22 22:15:49

epsilon: Vad du är gullig! Nu har det dock tagit en annan vändning, bristen på bostad gjorde att flickvännen läser nästa termin i Karlstad medan Johan får bo i en byggbarack på sitt jobb i Uppsala mån-tors och pendla till Ks på helgerna. Så synd, för det hade ju varit perfekt. Tusen tack för att du tänkte på dem.

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-07-22 22:16:46

Lisbeth: Vi får starta en liten melonkarvarkurs, om vi kan hålla oss ifrån att äta upp materialet nu när det är så varmt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela