solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Det ser ut att bli myskväll i kväll

Publicerad 2014-01-15 10:37:00 i Allmänt,

Sitter på jobbet mitt ute i ingenstans (nåja i Bäckebron) när det knackar på dörren. Jag tittar ut mot parkeringen men ser ingen bil... hm. När jag öppnar dörren står finaste jobbarkompisen Maria där med ett stort leende:
 
- Grattis på födelsedagen! 
 
Hon är på väg upp till Torsby för dagpasset, och tittar in till mig med det här:
 
 
Älskade Maria! Jättestort tack.

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2014-01-19 17:28:48

Stort grattis till dig, Marianne!

Postat av: Maria

Publicerad 2014-01-20 04:45:44

Hoppas det smakade vännen <3 Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela