solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Det är en djurvän det

Publicerad 2011-04-08 06:09:38 i Glädjeämnen,

Johan: - Himlar vad nära det var att jag körde på ett djur idag. På 45:an.

Jag: - Oj, vad då? En räv eller rådjur eller?

Johan: - Nej en pytteliten gullig näbbmus. Jag tyckte det var ett löv först men så liksom vände den på huvudet och tittade på mej och jag såg att det var en liten näbbmus.

Jag: - Vad gjorde du då?

Johan: - Jag fick ju bromsa in och svänga undan förstås.

vanlig näbbmus - vanlig näbbmus måste äta varannan till var tredje timme och ses ofta söka efter föda...

NAAAAW.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-04-08 11:36:12

Jag tror det stavas EMPATI.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-04-11 06:16:53

Cici: Helt klart EMPATI.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela