solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Big bottom

Publicerad 2010-01-22 06:52:20 i Glädjeämnen,

Kollade på något plastikkirurgiprogram i går. 

En tjej gjorde ett brasilianskt rumplyft. Man tog fett från höfterna och sprutade in det i rumpan i stället. Om jag hade fått de 100 000 som skatteverket tyckte jag skulle ha, kanske jag kunde gjort ett sånt.

Då skulle jag tagit fettet från maggen och sprutat in det där bak. Då hade jag åtmistone sluppit sett det själv.


    Nånting i den här stilen.

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2010-01-22 15:29:04

Ser nästan lika tjockt ut som det känns i min hals ibland.Min mage har förresten försvunnit efter operationerna i Örebro. Undrar om de vände ritningen rätt?

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-01-22 15:41:40

Det är nog trots allt tusen gånger bättre att ha det i baken än i halsen.

Apropå magen - var det ett manfolk som opererade dej så vet du ju att karlar aldrig läser bruksanvisningar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela