solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Här ska läsas!

Publicerad 2010-12-12 10:43:33 i Glädjeämnen,

Nu har jag varit och köpt boken "Bara en pärla" direkt av författaren Karina. Vi fick oss en lite pratstund också och så signerade hon sitt verk. Eller sina verk skulle jag väl säja, för jag köpte en bok att ge bort också.

Den ska jag ge till en människa som gett mej väldigt mycket det senaste året, utan att vara medveten om det.  

Karina med K författar

Den finns att köpa på Bokus.se t ex. 

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2010-12-12 17:28:19

Det ska bli spännande att höra vad du tycker om den. Efter jul ska jag lägga in en bokbeställning för nu har jag slut på nya böcker och läser om gamla.

Jag är säker på att din vän kommer att bli riktigt glad över gåvan! Tänk om alla var så fina vänner som du!

Postat av: Karina

Publicerad 2010-12-12 19:20:26

Kul att ses - det får vi försöka göra om fler gånger! (om inte annat kommer vi väl på mopparna till sommaren:) kram!

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-12-13 06:51:44

Cici: Jag är också riktigt förväntansfull, men har inte haft tid att öppna den än. Hoppas också att boken blir till glädje för min hemliga vän. Jag ger den med hjärtat i alla fall.



Karina: Håller med, ni kanske kan komma nån kväll? Vi kan ta lite sällskapsspel med Robert o Kajsa? =)

Postat av: Karina

Publicerad 2010-12-13 09:01:12

Spe mecd Robban och Kajsa tycker jag låter som en kanonidé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela