solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Andas in, andas ut. Repetera.

Publicerad 2014-10-01 14:52:00 i Allmänt,

Så. Nu är en hektisk period till ända och vi kanske kan börja andas lite igen. Inte för att man ska klaga så förfärligt, eftersom perioden även innefattat en femdagarsresa till Italien tillsammans med svärfar, men trots det så blev det lite för mycket ett tag. Nu har vi gjort det och det och det, och även firat Nino (svärfar) som fyllt nittio år samt Valle som fyllt lite mindre. Sju. Hurra för er! Och hurra för att det finns Losec.
 
Ville i alla fall bara visa att jag lever. Skriver lite mer om vad som händer och sker i våra liv sen, ville bara visa två fina annonser jag hittade på Blocket. På samma sida t o m, och det var nog så att det var det som triggade igång lusten att blogga igen.
 
 Kan tänka mig att det blir budgivning på den här :)
 
 
Och så hittade jag:
 

... och den andra? Pratar perfekt eller?

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2014-10-13 20:53:55

Det är skönt att höra av dig. Din humor verkar du ha i behåll, så det är nog bra med dig, trots att ni verkar ha haft det lite mycket om och ikring.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-03 17:19:30

Cici: Så skönt att se att du finns kvar här, fast jag är så dålig på att uppdatera. Jag har haft en längre tid av verklig bloggtorka, varken skriver eller läser; men det kanske infinner sig någon slags lust igen frampå :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-11-03 17:20:33

Cici: Ja,det var ju jag som kommenterade såklart. Vimsiga jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela