solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Bling-bling på fötter´a

Publicerad 2014-05-31 19:15:00 i För ögat,

Cissi hade så superfina skor när vi var på Idas konfirmation, så jag ville också ha ett par. Nu frågade jag ju tyvärr bara vart hon hade köpt dom och inte när, så när jag försökt beskriva dem för Birgitta och Roland i skoaffär´n och vi skenat runt en kvart och letat; visade det sig att det var förra årets modell. Så synd.
 
Men jag hittade ett par andra, nästan lika fina.
 

Det bästa (nästan) är ju att det är Rieker så de är supersköna också. Och snygga. Me like.
Hittade ett par superfina svarta också, så det kan tänkas bli ett andra par.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-06-02 08:27:31

Men dom var ju jättefina! Bra köp!

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-06-04 08:18:59

Maria: Visst är dom söta, måste bara gå till Åsa på Fossingen och fixa till hälsprickorna nu haha ;)

Postat av: Cici

Publicerad 2014-07-15 17:13:39

Jag känner att jag får lite dåligt samvete för att jag traskar runt i foppatofflor i stället för så där tjusiga sandaler.

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-07-16 06:37:28

Cici: Det ska du inte ha. Det ska erkännas att jag inte alltid går omkring och ser så här snofsig ut. De gamla nertrampade gympaskorna duger gott till vardags.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela