solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Tjockfoten

Publicerad 2014-08-08 10:56:16 i Motgångar,

Nu är det drygt två veckor sen jag tappade en lastpall över fotleden samtidigt som jag trampade på pallen med den andra. Måste ha sett graciöst ut.
 
Så här såg den ut då:
 

Och så här ser den ut nu:
 

Skrapsåret är borta, men den är tjock, öm och missfärgad. Jag var ju såklart aldrig till vårdcentralen i Sunne eftersom jag bestämt mig för att aldrig mer sätta min fot (!) där. Men nu börjar jag fundera på vad jag ska göra, för det gör ganska ont hela tiden nu, och är stelt och konstigt.
 
Klantmaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela