solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Dä börjer or´n säj

Publicerad 2013-06-02 18:14:23 i Motgångar,

Ja, det börjar ordna sig. Långsamt.
 
Jag har varit halvvägs nere till botten och vänt, men nu pekar det ganska mycket uppåt igen. Sista månaden/-erna har jag haft värk i kroppen, gått med ständig huvudvärk och haft riktigt svårt att sova. Många tankar har snurrat under sömnlösa nätter.
 
Både fysiskt och psykiskt tog energin slut, och jag har varit så intill döden trött. Det har varit tungt.
 
Men det syns ett ljus i tunneln, och det är inte ett tåg som kommer från andra hållet. Tre dagar kvar, sen ska jag vara ledig i fyra hela dagar, och så kommer G hem.
 
Och några underbara arbetskamrater har gett mig massor av kraft och peppning. Tack.
 
Nu kör vi.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2013-06-05 20:40:57

Det tar lite tid att upptäcka när en blogg som varit i vila ett tag kommer igång igen.
Det lät inte så kul det där men ändå skönt att höra att det har vänt och att du är på väg uppåt igen. Som jag förstår det har du lediga dagar nu. Bra så! Kom ihåg att ta det riktigt lugnt och vila upp dig.

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2013-06-10 11:03:30

Så glad när jag läser att det är på rätt väg Fortsätt på det spåret
Kram

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-07-01 18:36:58

Cici: Och nu har jag vilat ett tag, men är åter på banan :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-07-01 18:37:46

Lisbeth: Det var skönt med lite bloggvila, men nu ska jag försöka så smått igen, kram på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela