solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

I love him so much

Publicerad 2010-09-04 17:53:32 i Glädjeämnen,

I går var jag hos frissan. Efter att ha varit blond hela våren och sommaren har jag nu blivit riktigt intensivt rödbrun. Jag ångrade mej direkt men då var det försent. Hela eftermiddagen hajade jag till när jag såg mej i spegeln eller gick förbi ett fönster. Gino var på jobb och visste ingenting.

Hur skulle han reagera? Jag vet att han gillade när jag var mörkare, men så rött? 

Klockan 03.30 smög han in och viskade: - Hej. Kan jag  tända?

Jag drog täcket över huvudet men det stack fram en tofs.

- AHA, det ligger en mörkhårig tjej i min säng...
och så drog han av mej täcket. - Mmm, jättefint. Verkligen jättefint.  

Det är bland annat därför jag älskar den här mannen så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela