solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Dumbo speaking

Publicerad 2010-03-02 08:08:26 i Motgångar,

Jag har lånat Ginos handsfree för min har gått sönder. Gino ringer när jag är ute och går med Alva.
Efter lite knövvel får jag fram sladden, in med ena proppen i örat och svarar.

Då ser jag att den lilla skumgummigrejen är borta på den andra.

"Jäklar" säjer jag, "nu har jag tappat gummigrejen som ska sitta på öronproppen".

Gino: "Jaha du, har du kollat om den kanske ligger kvar inne i örat"?

Tänkte inte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela