solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Lite heta bilder

Publicerad 2010-01-31 21:02:06 i Glädjeämnen,

Jag kanske nöter ut ämnet men hittade lite mer goa Vietnambilder. Bl a på begäran snapsbild. Tyvärr finns ingen dokumentation över efterverkningarna så de får man tänka sej till. Observera att "snapsarna" är av gigantiska mått. Till detta pinfärska bamseräkor. Bra mycket godare än den fyllda ändtarmen vi fick på tallriken i Saigon.


Se upp därnere, nu kommer en halv liter brännvin! Hej på er Eva & Håkan. Och grattis Håkan, du fyller ju snart år igen. 


Nej, det var inte p g a snapsen som jag svimmade på natten och slog hål i bakhuvudet och nästan dog. Här ligger jag för ankar med en blodig handduk under huvudet och tröstäter drakfrukt. Don efter person.


Labellon var med. Utan den känner jag mej bar, rädd, exposed. Kolla mitt sönderbrända skinn. Nästan som en komodovaran. (jfr. Drake).

Länge, länge varje morgon stod hela fiskarfamiljen på stranden och drog nät...


... för att få det här. 75% plastpåsar.


Gino skojade (?) och sa att de skulle kunna tråla med min bikinibehå och här har de fått låna den för att testa. Se så fint den flyter. Vad menade karl´n? Ärligt?


Piggnade till och följde med på en utflykt. Här går vi i kokhett vatten genom en dal för att se ett vattenfall som var ungefär lika fantastiskt som om jag står på garagetaket och spolar med slangen. Men det var en vacker dal.

Kommentarer

Postat av: Håkan Gytare

Publicerad 2010-02-02 19:01:37

Postat av: Håkan Gytare

Publicerad 2010-02-02 19:09:11

Tack för påminnelsen att jag fyller år (det har jag slutat med) det var snällt. Den 16/2 åker vi på bröllopsresa till Thailand det är inte vi som gifter om oss utan yngsta sonen.

Vi skall även prova några snapsar där. SKÅL

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-02-02 22:04:29

Härligt. Hälsa och gratulera. Vi är allt lite avundsjuka, det har varit en hård vinter. Och även om du slutat fylla år så tänker vi på er ofta. (Ha en bra dag i alla fall). Skål på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela