solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Man tager ju vad man haver

Publicerad 2015-02-04 12:44:00 i Små och stora projekt,

Ibland får jag för mig att hänga om tavlor och speglar, eller hänga upp nya. I ärlighetens namn ska sägas att det är väl inte alltid jag hittar rätt krokar/spikar, men bara det sitter på väggen så...
 
Häromdagen när Gino kom hem hade jag satt upp den här:
 

Så när vi sitter och äter frågar jag om han sett den. Och jo, det hade han ju gjort:
 
- Jag såg redan från utsidan att det kommit upp något nytt, det stack ut en stor spik genom brädfodringen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-04 12:51:20

Hej! Jag skulle vilja mejla dig. Vilken mejladress har du?

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-02-04 12:53:16

Karina: Två själar - en tanke, har precis skrivit den i kommentarsfältet hos dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela