solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

En ren tillfällighet förstås men ändå... eller?

Publicerad 2014-05-16 22:23:31 i Reflektioner,

Vi har rensat ut och gått igenom en hel del saker som bara stått och tagit plats i uthusen.
 
Bland annat en hel del kartonger från mamma, men de har jag mest flyttat på ska jag ärligt säga. Men jag fann en bunt med tidningar som jag tog in och bläddrade lite i. Hon satt varje dag vid köksbordet och löste korsord, så när jag kom till mitten hittade jag hennes handstil och blev sittande och saknade henne så oerhört mycket.
 
Så fick jag se vad det stod i de gula rutorna.
 
 
Det gör jag, mamma.
 
Men jag tror att det ska stå "svira" där du skrivit "sabba". Puss och kram.

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2014-05-18 20:23:46

Mmmmm så ere Marianne,man får tecken dagligen och man kan inte tyda eller så tänker man inte på det. Kramisar till dej :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-05-19 19:41:46

Lisbeth: Det här tog jag definitivt som ett tecken, speciellt som jag och syrran har halsband där det står "Följ ditt hjärta". Och jag vet att hon ler i sin himmel när jag rättar ett fel :)
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela