solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Lugnet på landet

Publicerad 2014-06-14 10:38:22 i Allmänt,

Vaknade i morse av att en gigantisk geting försökte ta sig in genom fönstret. Ööörn örrn örrn...
Ett bra tag låg jag och funderade på om jag skulle gå upp och klippa till den, innan jag insåg att det inte var någon geting.  Det var Röjsågshitler som var i sitt esse. En titt på klockan visade 06.25.
 
Jag borde gått upp och klippt till, det borde jag.

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2014-06-15 12:30:32

Men varför i hela friden gjorde du inte det? Grrrrrrrrrrrr för sånna personer. Egoist ut i fingerspetsarna, dendär "hitler". Men dââ!!! hämnden är ljuv .. hehehe..

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-06-15 21:21:06

Lisbeth: I morse var det sovmorgon. Inte förrän närmare halv åtta gick den i gång. Så han har ju goda sidor också :)

Postat av: Cici

Publicerad 2014-07-15 17:06:12

En del är inte rädda om (eller för) sina grannar. Det hör verkligen inte till god ton att sätta igång med bullriga verksamheter vid den där tiden på morgonen.

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-07-16 06:29:07

Cici: God ton ingår inte i grannarnas ordförråd. Tyvärr inte heller grannsämja, folkvett, trivselfaktor eller hänsyn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela