solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Kan pusta ut, för den här gången

Publicerad 2014-07-27 13:36:50 i Glädjeämnen,

Han ringde precis när jag stod i hallen och skulle till jobbet:
 
"Hej mamma, nu är jag nere".
 
Han lät jätteglad och väldigt stolt. Och jag drog en lättnadens suck:
 
"Skönt att höra. Du tänker väl inte göra om det"?
 
"Hehe. Man vet aldrig, det kanske jag gör".
 
Men vad fasen. Tänk på att jag har dåligt hjärta.  Eller jag kan få.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela