solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Bästa svaret

Publicerad 2013-03-23 23:55:49 i Glädjeämnen,

Nej, jag har ännu inte fått svar på min dispensansökan. Suck.
 
Däremot skrattade jag så tårarna rann häromkvällen när jag i min ensamhet såg "Vem vet mest":
 
"Vad kallas det gula sekret som kommer från en körtel vid bäverns analöppning, och används som smaksättning till bl a snaps"?
 
??? 
 
"Ja, det är väl inte senap i alla fall"?
 
Hahahahaha.
 
Jag vet att jag är lättroad.
 
 
Skulle jag producera senap...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela