solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Möte

Publicerad 2013-07-24 22:05:00 i Allmänt,

I morse åkte jag som i sömnen till jobbet i Bäckebron. Något söder om Västra Ämtervik är det något som rör sig i vägkanten så jag bromsar in. Så hör jag någon skrika för full hals: - VARG, VARG, det är en VARG!!! Herreguuuud!!!
 
Det var ju jag förstås. Klarvaken.
 
Telefonen/kameran låg i väskan i baksätet. Jag vände bilen men vargen hade skuttat tillbaka in i skogen. I alla fall tog jag fram telefonen och var beredd utifall att den skulle komma tillbaka.
 
Det gjorde den men väldigt långt borta.
 

Men ni ser va? Vavava?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-07-26 11:34:43

AVUNDSJUK!!!!

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-07-26 13:39:09

Maria: Tyckte jag inte att du hade lite spetsiga öron när du kom och bytte av mig, haha.

Postat av: epsilon

Publicerad 2013-07-28 07:26:36

Men så häftigt - den gråa skuggan vid stolpen.
är allt lite avis.

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-07-28 20:18:17

epsilon: Det var så häftigt, och jag hade den alldeles bredvid bilen i första läget :)

Postat av: cillacobra

Publicerad 2013-08-11 21:45:10

Häftigt, cooolt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela