solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Ett larvigt inlägg

Publicerad 2013-07-26 16:56:00 i Glädjeämnen,

Rensade lite ogräs förut när jag städat badrummet. Nånting killar mig på benet och jag tittar ner. Där sitter lilla Stickan, fast alla kallar honom "mät-Stickan" förstås.
 
 
Han är verkligen inte grön på det här utan kan oomkullrunkeligt sin sak.
 
 
Han jobbar sig uppåt i rask takt, och vi konstaterar att Previa hade rätt; jag är 173 cm lång.
 
Sen bad jag honom mäta midjemåttet, och nu börjar jag bli lite orolig. Det är över två timmar sen han gav sig iväg och har inte synts till än.
 
Är han inte tillbaka innan det blir mörkt får jag väl skicka ut en lysmask och leta.

Kommentarer

Postat av: cillacobra

Publicerad 2013-08-24 15:25:48

Du har så underbar humor kära kusin, Gino måste vara den lyckligaste man som har en sån käck Brutta som dig;-) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela