solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Så glad jag blev

Publicerad 2013-01-15 12:05:00 i Glädjeämnen,

I går fyllde jag år. Inget jämt utan bara ett mittemellanår liksom.
 
I går kväll fick jag ett grattis-sms från jobbarkompisen Maria T:
 
"Det väntar en liten liten sak till dig här..."
 
 
Så står den här maffiga brickan på bordet när jag kommer till jobbet idag. "En liten liten sak..." Vilken underdrift. Blomma i kruka, olika ljus och hållare, choklad, fina servetter, you name it.
 
Jag blev verkligen så glad att jag nästan började grina.
Den här tjejen är något alldeles extra, på alla sätt. Hör ni det chefer?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-15 14:14:47

Grattis grattis grattis än en gång! Så himla kul att du blev glad!

Postat av: epsilon

Publicerad 2013-01-16 07:03:05

Men så härligt med såna arbetskamrater. Blir rentav lite rörd jag också. Så härligt. Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela