solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Där var ett kort också

Publicerad 2013-01-15 13:07:26 i Glädjeämnen,

Först ville jag inte förstöra det fina inslagningen, men eftersom Nyfikenhet är mitt mellannamn var jag tvungen att titta på kortet.
 
Jag kan inte annat än le stort och varmt åt denna tjej. Fast det skiljer mer än 32 år mellan oss så bryr hon sig om och fixar och grejar för att göra mig glad.
 
 
Och det blir jag. Verkligen. I hjärtat.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-15 14:12:40

Det ÄR viktigt med uppskattning! Och du har hjälpt mig så mycket sen jag blev anställd! Det är guld värt!

Hahaha, tack för censuren ;)

KRAM

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-01-21 16:50:50

Maria: Det är lätt att prata med dig, du är otroligt ambitiös och jag tycker väldigt mycket om dig. Därför censurerade jag lite haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela