solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Inte riktigt vad jag väntade mig kanske

Publicerad 2013-04-13 18:13:01 i Reflektioner,

Jag har klippt lugg och färgat håret medan G varit borta på jobb. Det blev helt ok och jag är riktigt nöjd, speciellt när det som i går kväll var nytvättat och fönat lite fint. 
 
Är precis klar med det när G kommer ut från toa och frågar: "vad är det för produkt du har i håret"? och jag naturligtvis tar det som en komplimang för att det ser så glansigt och fluffigt ut.
 
"Ja det är väl lite..."
 
Längre hinner jag inte innan han fortsätter: "Jag bara undrar eftersom det ligger ett långt hårstrå i toaletten som det inte går att spola ner".

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2013-04-15 16:43:24

Snacka om ridå!!!!!
Ha en fin strt på veckan
Kram

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-04-16 21:16:31

Lisbeth: Inte var det nån vidare komplimang :) Tack detsamma Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela