solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Jamen nu går jag upp i limningen

Publicerad 2012-10-09 22:30:34 i Allmänt,

Har skrivit ett jättelångt inlägg med bilder och allt om första dagen i Brescia.
 
Tror ni att det blivit publicerat? Tror ni det finns kvar som utkast?
Tror ni det är borta? Puts väck?
 
Det finns inte. Nu får jag börja om och det blir inte idag kan jag säja. Kanske inte i morgon heller. Men det kommer. Håll ut. Jag går och lägger mig i fosterställning och paddlar med fötterna som han säjer, han Rickard Olsson.

Kommentarer

Postat av: epsilon

Publicerad 2012-10-10 10:18:38

Visst blir man tokig när sånt händer, men ser fram mot att läsa om din resa.

Postat av: Cici

Publicerad 2012-10-10 11:04:02

Välkommen tillbaka i vilket fall som helst! Hoppas att ni har haft det riktigt bra i Italien.

En gång har jag också råkat ut för det där, även det med många bilder och lång text. Undrar om det har med det att göra? Kanske att man ska spara efter en stund och gå in och fortsätta, i stället för att skriva allt i ett vid såna tillfällen.

Postat av: Marianne

Publicerad 2012-10-10 11:24:08

Epsilon: Jag bryter ihop och kommer igen, mot tekniken kan jag inte göra ett skvatt :) men det var frustrerande vill jag lova.

Cici: Jag borde gjort det men jag hade ett anfall av inspiration så jag bara borrade ner huvudet och skrev på. Dumt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela