solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Fräscht

Publicerad 2012-11-05 12:30:00 i Allmänt,

Häromkvällen satt jag och slözappade runt efter något bra att titta på. Fråga mig inte varför, men jag stannade till på en kanal som visade "Virgin Diaries".
 
Programmet handlade, som man kan förstå av den talande titeln; om oskulder. Väldigt vuxna oskulder. Ett klipp från tidigare i år visade hur ett par till och med har sparat sin första kyss till vigselögonblicket. Man kanske hade önskat att de hade tränat liite innan. Men gulligt var det. Eller ja? Nej. 
 
Nåväl, ibland fick jag känslan av att det inte är så konstigt att vissa personer fortfarande ÄR orörda. Det finns säkert fullt av mormonkillar som bor hemma i källaren hos mamma när de är 34 år, och det är inte absolut ett kriterium för att vara singel. MEN när man tar morsan med på dans och hon ska ragga tjejer åt en, när man har t-shirtar upptryckta med olika  texter på hur bra man är och vad man är ute efter, och när man försöker hångla upp varenda tjej som råkar närma sig; DÅ har man problem. När man inte kan tänka på NÅGOT annat.
Jag citerar: - Ååååå, jag blir som en liten hundvalp som vill leka!!! Detta säger han exalterat, samtidigt som han sittande hoppar upp och ner i sängen medan händerna flaxar framför det högröda ansiktet. Eeeh wellyesokay.
 
MEN, och det är ett stort MEN, och det är dit jag vill komma. Det allra värsta var när man får se honom ta av sig t-shirten på kvällen och han tar ner en burk med skruvlock från bokhyllan.
 
Å va har han för gôtt i den lilla burken då? tänker ni nu.
 
NAVELLUDD!!! "hulk hulk" som han har samlat "hulk" i sjutton år. Sjutton år. Tror jag det var. Nåt sånt.
 
Jamenvilkendrömkille.  
                                                                             

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2012-11-06 15:45:19

Blää, jag tror att jag måste kräkas! Men inte finns det väl såna där konstiga människor?

Postat av: Marianne

Publicerad 2012-11-07 15:38:59

Cici: Jo tyvärr var han på riktigt :) Riktigt läskigt.

Postat av: Osloskånskan

Publicerad 2012-11-09 00:22:29

Öhh...va läbbigt! Hans mamma har icke gjort ett gott jobb som förälder!

Svar: Hon har brustit nåt alldeles förfärligt, och säkert är det hon som försett honom med burken också. Yak.
Marianne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela