solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

L & L drar till Krabi och får massage

Publicerad 2012-12-30 22:36:00 i Glädjeämnen,

I våras var vi och grannarna i Thailand, fast tyvärr på varsitt ställe :) Men vi ringde till varandra, det gjorde vi, madamen och jag.
Nyss berättade hon att de har bokat resa till Thailand igen i februari. Hm.
 
Som av en händelse så hittade jag en fin illustration av Kellermannen:
 
 
Bra likt va?
Öh.. får jag fortfarande komma på nyårsafton..?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-31 16:54:30

ja du kära madaaaaaaaaaaaaaammmmm.. Vilken fullträff det hade blivit om någon/några hade hört/sett mej när du ringde.. då hade dom fått ett minne för livet.. för det fick både jag och Leif.. klart att du får komma.. du vet!! hämnden är ljuv hehehehe..

Postat av: Marianne

Publicerad 2013-01-01 00:25:05

Anonym: Haha jag vet vem du är :) Tack för en trevlig kväll med god mat och - hähum skönsång? G hälsar så gôtt till allihop ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela