solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Håller tummarna, städar lite och vilar

Publicerad 2012-12-14 10:22:00 i Små och stora projekt,

I dag håller jag tummarna krampaktigt för min duktiga, goa och fantastiska systerdotter Veronica som har sin disputation i eftermiddag. Lycka till!
 
 
Tyvärr kan jag inte vara där eftersom jag har jobbarhelg, men min syster med kärlek är på väg ner till Göteborg/Borås. Grattis också till dem, syster Ulla & Anders, för de förlovade sig den 12/12 2012. (Och nu ser vi fram mot bröllopet.) 
 
Själv ska jag plocka och greja lite härhemma innan det är dags att bege sig till jobbet. Slutar vid midnatt så det kan hända att jag drar en filt och en katt över mig i soffan utifall det blir skidskytte. Högst troligt.
 
 
Heja på, allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela