solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Örongodis

Publicerad 2011-09-01 16:02:45 i För örat,

Jag gillade verkligen Adele och "Rolling in the deep" först när den kom. Veronica Maggio och "Välkommen In" var också lite bra när man hörde den i början.

MEN om man hör dem VARJE dag på radion, VARJE gång man sätter sig i bilen så tröttnar man så otroligt. Jag orkar inte höra nån av dem, jag vill spy. Adele har gjort en massa annat bra, men det får man aldrig höra. Suck.

Bjuder därför här på en skitfin tolkning av "Be there for you", varken bild-eller ljudkvalitén är optimal, men känslan går inte att ta fel på. 

Njut!



Den här tillägnar jag mannen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela