solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

And the winner is...

Publicerad 2011-09-10 09:36:10 i Glädjeämnen,

I Sunne-Nytt denna veckan kan man läsa att Lisbeth härnere i backen har vunnit högsta vinsten. En resa dit med Torsby-buss. Tur&Retur till och med.

Om inte Leif griner och till varje pris vill med så kan vi nog skrapa ihop ett gäng som gärna ställer upp. Jag anmäler mig frivilligt. Eller kanske jag till och med tvingar mig med: du vet att jag har din pajform som gisslan? 

Hur som helst, stort GRATTIS! 

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-09-10 10:31:30

Eftersom länken fick mig att hamna på Ullareds hemsida fattade jag ingenting, men det är jag ju ganska van vid. Om man däremot googlar på Sunne-Nytt och bläddrar i den blev man lite klokare.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-09-11 07:58:11

Cici: Det fattades nog en liten mening där, tänkte inte på att inte alla i Sverige har tillgång till Sunne-Nytt... ;)

Postat av: Cici

Publicerad 2011-09-11 10:28:20

Jomenvisst har vi det, det är bara att googla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela