solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Mycket

Publicerad 2011-05-16 08:36:06 i Allmänt,

Det är mycket nu.

I lördags målades carporten första varvet. Är vi nöjda eller är vi NÖJDA?

Ska lägga in bilder här så småningom så får vi se om vi delar den uppfattningen.

Har inte tiden börjat gå lite fortare? Hur ska vi hinna, den frågan ställer vi oss hela tiden. 


                                            

Det var jag allt jag hann skriva just nu.

Men jag kommer igen, det är ett hot.

Kommentarer

Postat av: lisbeth

Publicerad 2011-05-16 18:04:03

Oj oj fastna inte i måste fällan.

Inte bra för hälsan

Ha en bra morgondag

Postat av: Cici

Publicerad 2011-05-16 19:54:38

I detta fall anser jag att ett hot och ett löfte är samma sak. Tiden multipliceras med ens ålder har jag räknat ut. En timme i en ettårings liv är en lång tid, i en femtioårings betydligt kortare, för att nu inte tala om en sextiosexårings!

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-05-17 08:07:36

lisbeth: Sitter nog i klistret är jag rädd. Jobbar på det, dock.



Cici: Håll ut, det kommer bilder och text vad det lider. Överge mig inte. Men tiden går ju så himla fort...

Postat av: Epsilon

Publicerad 2011-05-18 07:37:28

Du har rätt, tiden går fortare. Instämmer för övrigt helt med Cici.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela