solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Så här ligger det till

Publicerad 2011-01-11 14:09:33 i Glädjeämnen,

Det är mycket nu.

Jag har bl a tackat ja till uppdraget att ingå i kommunens grupp av revisorer. I dag har jag varit på mitt första möte, och det verkar riktigt intressant och roligt. De andra har suttit i flera år och besitter en stor kunskap om nämnder, bolag och stiftelser. Jag har suttit med öronen vidöppna och insupit denna visdom och även fått egna områden att sätta mig in i.

Nu gäller det att delta i de kurser och informationsmöten som dyker upp för förtroendevalda så jag får lite mer kött mell på benen.

Änu ett uppdrag har jag tackat ja till, det ska jag berätta om senare.

För övrigt skriver jag på http://sunnebloggen.blogspot.com/ fram till den 14 januari.

Livet är stenkul!

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2011-01-11 15:53:27

Låter som att du trivs, bra dä! :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-01-11 16:17:48

Karina: Liiite stressigt, men ganska kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela