solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Premiärtur

Publicerad 2011-01-03 10:03:17 i Glädjeämnen,

Just det. Skidorna kom med bussgods i torsdags eftermiddag. Utlämningsstället hade redan stängt, men jag överföll busschauffören och tilltvingade mej paketen.

Gino oljade in dom (det är vallningsfria träskidor) och vi tog en premiärtur på lördagen. Genom trädgården, ner till kraftledningsgatan. En nätt liten tur på några hundra meter. Vi stod på benen båda två även om det var väldigt nära en bakviktskullerbytta en gång.

Måste erkänna. Jag har träningsvärk i överarmarna. Så otränad är jag.

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2011-01-03 20:03:39

Såg första inlägget på Sunnebloggen. Ska bli sååå kul att fortsätta läsa. Kram!

Postat av: Karina

Publicerad 2011-01-03 20:03:50

Såg första inlägget på Sunnebloggen. Ska bli sååå kul att fortsätta läsa. Kram!

Postat av: Cici

Publicerad 2011-01-03 20:25:35

Träningsvärk i armarna! Är det inte benen som ska göra jobbet? Men det blir nog bra bara ni får öva lite till. Kanske lite mera olja så att du inte behöver staka så våldsamt.

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-01-03 20:52:33

Karina: Jag har inte vågat gå in och titta på det. Det känns jätteläskigt.



Cici: Jag var kanske lite spänd, behöver nog en inoljning av armmusklerna också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela