solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Positivt - äntligen

Publicerad 2011-02-17 17:52:29 i Glädjeämnen,

Nu har det allt varit dåligt med positiva tongångar här ett tag.

Därför kan jag meddela att det kanske är sant det som man säger att "det är inget ont som inte har något gott med sig".

Det verkar åtminstone som att pencillinet även har en helande inverkan på ischiasinflammationen. Det känns mycket bättre i vänster bakben i dag. Ni vet vad jag menar.

Bra va´?

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2011-02-17 20:45:54

Och jag som hela tiden trott att även värmläningar var tvåbenta! Men huvudsaken är att du mår bättre.

Postat av: Tant Grön

Publicerad 2011-02-18 18:04:18

Bliv frisk, smärtfri och ha en finemang helg!

Postat av: Osloskånskan

Publicerad 2011-02-18 19:43:37

Japp. Snart sparkar du bakut igen ska du se!

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-20 17:44:20

Cici: Tvåbenta? Värmlänningar? Nej vi har både framben och bakben när vi pratar om dom, så det är nog fyra. Minst. Men det märks inte på mej precis när jag är ute och halkar omkring.



Tant Grön: Tack detsamma, jag har dessutom haft en relativt datorfri helg. Gôtt.



Osloskånskan: Jajamän. Jag har börjat träna på lite krumsprång, Gino har beviset i sin telefon så han har bett att få gästblogga lite... Hm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela