solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Kommentarer

Postat av: Tant Grön

Publicerad 2010-09-29 14:22:56

Det var en så fin dokumentärfilm om honom. Så typiskt att man inte kan få leva långsamt, med naturen, utan att någon regelnisse ska lägga sig i!

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-09-29 16:06:57

Jag blir riktigt ledsen när jag ser hur små människor körs över såhär. Suck.

Postat av: Cici

Publicerad 2010-09-29 17:37:36

Mår hästarna bra så ska dom väl inte flytts på. Men orkar han inte längre sköta om dom kanske han får minska ner på antalet. Men jag har ingen aning om hur det är ställt.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-09-30 05:49:06

Jag hoppas att nån kan hjälpa honom att sköta om djuren i stället för att de ska tas ifrån honom. Hästintresserade tjejer brukar det ju finnas gott om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela