solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Oh what a night

Publicerad 2010-09-09 08:46:26 i Motgångar,

Klockan 01.54 hade Izak sovit färdigt. Där var vi rejält i otakt kan jag säja. Hans små starrögon var vidöppna och pigga, medan mina lätt kunde misstagits för en nittiofemårig kinesgummas. Han drack en liter vatten och strosade runt en god stund i trädgården medan jag stod kvar på trappan och kisade ut i mörkret, förbannandes rävadjävulen som sprungit iväg med min ena fina bara-att-hoppa-i-och-gå-efter-posten-i-sko.

Klockan 03.05 kom Gino hem från jobbet. Hej och hå vad Izak blev glad. Hoppetihopp.

Klockan 04.25 ringde min klocka.

Well yes okey. Jag har haft bättre nätter.

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2010-09-12 09:29:18

Hade räven stulit skon? Det tyckte jag var sött... eller vänta här nu. Tänk om han tog skada av doften. Då var det inte schysst gjort, att lämna en sko ute... :)

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-09-13 06:08:04

Karina: Haha. Han lever och mår bra. Såg honom igen klockan fem i morse när jag åkte till jobbet. Han är riktigt söt och jag kanske förlåter honom till och med, om han ger tusan i katterna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela