solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Lilla vickevire

Publicerad 2010-05-23 19:12:58 i Motgångar,

Kommer ni ihäg mitt lillfinger? Det som tog sej en tur ut till höger och vände när det kom i kontakt med stalldörren?

Detta hände den 7 april och det gör mer än lovligt ont än. Nu måste jag binda ihop det med de två närstående fingrarna närhelst det finns risk att det ska haka i något eller få sej en liten smäll. Och det är ofta det.

I går drog Alva omkull mej i skogen med hjälp av en hal granrot så jag satte mej på det. Med tanke på att jag har nio andra fingrar att landa på så borde jag väl gå och köpa mej en lott.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2010-05-23 23:27:22

Det kommer nog ta lång tid att läka som du behandlar det stackars fingret!

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-05-24 06:43:43

Lika bra att klippa av det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela