solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Dagen C och S

Publicerad 2010-05-27 07:01:51 i Små och stora projekt,

I dag är dagen C. Och S x 2.

C. Charlottenberg. Mamma och jag ska åka dit och köpa skor. Åtminstone tror vi att vi kommer att köpa skor. Det kan bli andra trevliga saker också. Många affärer finns det i det köpcentret. Två dagar efter lön. Got the picture?

S1. Men först ska vi till Sjukstugan och ta prover på modern. Klockan 10. Så idag blir det inga spärrfärder, hör ni det?

S2. Om jag hinner hem från shoppingen ska jag följa med Gino till Sörmon. Skjutbanan och ingenting annat.

http://nwt.se/karlstad/article710210.ece

Snuskpellar. Vad trodde ni?

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2010-05-27 19:42:43

Tur att du hade lagt in länken annars hade jag inte fattat någonting.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-05-28 06:50:13

=) det kan jag förstå... allvarligt talat så fattar jag ingenting heller egentligen. Vad ska dom på Sörmon och göra. Har dom inga hem?

Postat av: CB

Publicerad 2010-06-03 20:34:16

Men snälla Marianne, det finns en del män som tycker att det är spännande att titta på varandra när de onanerar. Och inte har väl du sex bara i hemmet?? Jag hörde talas om detta på sent 80-tal och tycker det är oförargeligt (var medbjuden, men där gick min gräns).

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-06-04 13:50:07

Du har faktiskt rätt. På alla punkter. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela