solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Impulsköp

Publicerad 2010-07-15 09:15:08 i Små och stora projekt,

Idag har jag tydligen påbörjat inglasningen av vår veranda. Helt oväntat.

Vid en rutinkontroll på Blocket i morse hittade jag gamla pardörrar med karm och blått målat glas för 2000 kronor. Som hittat. Och med karm. Bara nio mil bort.

Jag mailade - det var tidigt tidigt på morgonen - sen ringde hon upp och affären var ett faktum.

Hoppas bara att de är så fina i verkligheten som de såg ut på bild. Lite skrapning och målning så.

Jadu mannen i mitt liv, sugen på jämt lite mera jobb?



Inte riktigt så här men lite i den stilen kanske.

Bild från http://www.alvikssnickerifabrik.se/

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2010-07-15 13:00:12

Nu har jag visat bilden i ditt inläg för min gubbe och sagt att jag också vill ha en sån. Han lät inte helt främmande för tanken.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-15 15:33:21

Tänkte faktiskt tipsa dig om dom igår! :0) Men det borde jag väl ha förstått att du skulle finna dom själv... ;0)

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-07-16 06:29:07

Cici: Visst är det jättefint, och praktiskt. Nu gäller det bara att hitta fönster också, vilket inte är det lättaste.



Anna: Du känner lössen på gången ja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela