solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Lediga tjänster

Publicerad 2010-01-18 15:20:40 i Allmänt,

Sökes 1: En st PT - personlig tränare/torterare som kan vrida runt armen på mej och köra mej till gymmet. Årskort finnes. Muskler som vill tränga igenom också. Jag har sett dom förut. På åttiotalet.

Sökes 2: Ett par Trinny & Susannah som kan komma hem och kasta ut alla svarta/grå urtvättade saker som göms i min garderob. Sen skulle de bygga om och fylla stång efter stång, hylla efter hylla med vackra silkiga plagg i läckra färger. Allt går att kombinera, allt passar min kroppsform. Obs, både den otränade och senare den tränade Marianne.

Befintliga skor och stövlar skulle åka till soptippen. In med sviiindyra högklackade modeller och tålösa sandaler... bara det bästa är gott nog... och väskor. Väskor från alla kända namn, nämner inga här (mest för att jag inte kommer på några) i färger som matchar skorna. Suck.

Nä, det blir väl Lindex. Och promenad med hunden. Eller? Nån som känner sej manad?


dagen
Today.




Tomorrow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela