solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Vinn en hopsnörpt toamatta

Publicerad 2010-02-18 18:41:47 i Allmänt,

Jag passar verkligen inte i mössa. Vissa människor kan dra en gammal gummistövel över huvudet och det ser okej ut, men inte jag.

Den enda mössa jag trivs hyfsat i är min fjällrävenmössa med pälsfoder. För då syns jag knappt.

Nu kan man gå in på Sportbladet och vinna en OS-mössa. Hahaha. Har man sett nåt fulare?

Gå in här http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article6633865.ab om ni vill ha en egen gigantisk virkad badrumsmatta på huvudet.

Fast. Charlotte Kalla är förstås söt i den.

Tävla och vinn dig egen OS-mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela