solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Ja, hur ska man tolka det..?

Publicerad 2010-02-13 20:21:32 i Det här är humor,

Min syster har en liten Axel som snart är 3 år. Han är lugn, pratsam och förståndig och min mamma - hans mormor är väldigt stolt över honom. Självklart.

(Lustigt BTW att både min mamma och jag blev mormödrar samma år...)

Nåväl, lille Axel. Han pratar på om ditten och datten och mormor och han brukar diskutera väldeliga.

Min äldste, Martin som är 30 år, hade också varit hos mormor en dag.

"Vet inte riktigt hur jag ska ta det här" sa Martin med ett skratt "men mormor sa att prata med Axel är ingen skillnad mot att prata med mej".

Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela