solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Sortering

Publicerad 2010-08-09 14:12:05 i Små och stora projekt,

Efter att jag sett programmet: "Samlandet förstörde mitt liv" häromkvällen har jag börjat rensa upp i stallet. Stallet som inte längre är ett stall utan ett förråd för saker som är ett måste att spara för att dom kan vara bra att ha nångång fast när man ska ha dom vet man inte vart man har dom så man köper ändå nya såna saker.

Jag har hittills fått ihop en hel sopsäck.

Målet är att sortera i HELA stallet och garaget på semestern och slänga massor. Jag är redan stolt över mej själv.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-09 20:22:29

Jag är också stolt över dig mamma! :0)

Postat av: Cici

Publicerad 2010-08-10 13:21:11

Vår och höst har vi chansen att skicka iväg i princip allt utom lampor och byggavfall. Då är en bra tid att gå till stallet, även garaget, och kånka iväg grejor till vägkanten. Förhoppningsvis är maken upptaget med annat och undgår att se högen som står där.

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-08-10 18:35:18

Hos oss är det jag som har så svårt för att slänga, minnen hit och bra att ha dit... men efter att ha sett på TV hur folk har pinaler upp till öronen inser jag att jag måste börja lära mej =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela