solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Ny kontorsstol

Publicerad 2010-04-15 08:39:34 i På järnvägen,

Kära Trafikverket,

Nu när vi blivit del av ett nytt verk, undrar jag om jag kunde få lite ny kontorsutrustning till mitt gamla TågX.

Jag har framför allt tänkt mej en ny kontorsstol då den gamla är av hopfällbar modell. Vinklar man högerbenet lite lätt bakåt så fälls hela stolen ihop vilket låser fast detsamma och skapar panik och ömhet.

Dessutom är den i övrigt alltför passiv.

Hade tänkt mej något i den här stilen:

http://www.youtube.com/watch?v=E9_amg-Aos4

Tack på förhand.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-15 11:26:15

Är det inte risk för att tågtrafiken blir lite svajig då?!

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-04-16 07:14:01

Största risken är nog att själva bilringsområdet på kroppen aldrig skulle sluta gunga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela