solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Good möörrning och tack för den

Publicerad 2015-04-17 06:53:00 i Glädjeämnen,

Hemma hos oss går vi verkligen om varandra mest hela tiden den här veckan. Gino drar till jobbet precis innan jag kommer hem, och tvärtom.
 
I morse ringde min klocka prick 05.00 och när jag kom in i badrummet stod han där, just hemkommen, och borstade tänderna. Med min tandborste.
 
Jag: - Godmorgon... är inte det där min tandborste?
 
G: - Jäklar. Det förklarar varför jag fick kväljningar.
 
Bildresultat för tandborste
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-04-17 11:24:30

Kanske skulle vi måla våra tandborstar för det är ju inte första gången.Ska försöka bättra mig älskling.

Postat av: Marianne

Publicerad 2015-04-17 12:05:16

Gino: Det är helt ok att du tar min tandborste, jag vill dela allt med dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela