solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Finn fem fel

Publicerad 2014-05-31 19:06:00 i Små och stora projekt,

... eller förresten det räcker med ett.
 
Alldeles tydligt är jag inte bara närsynt, astigmatisk och har dåligt mörkerseende. Jag är tydligen färgblind också, åtminstone tills jag har betalat, åkt hem och börjat plantera. 
 
 
Hur kunde jag inte se att det var tre rosa och en APRIKOS?
Så bra att jag drog ut så länge med planterandet att Granngården hann att stänga också.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-06-02 08:26:59

Hahahahaha!!! GUD VAD IRRITERANDE! Haha! Men aprikos är fint det med haha!

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-06-04 08:20:05

Maria: Ja aprikos är fint, men inte när man ska ha symmetri i blomlådorna :)

Postat av: Cici

Publicerad 2014-07-15 17:15:46

Du får väl komplettera med en rosa och placera den aprikosa i en egen kruka.

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-07-16 06:40:02

Cici: Det var precis vad jag gjorde. Jag t o m tejpade fast ett blomblad på en papperslapp för att få rätt rosa färg med mig hem. Men det gick lite för fort ändå, för när jag kom hem var det inte riktigt samma sort. Dock är den rosa så den får hänga med de andra tre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela