solängen

Här bor vi! Välkommen till en blogg om allt mellan himmel och jord. Om livet.

Kommentarer

Postat av: Cici

Publicerad 2014-02-21 22:25:00

Så typiskt katter! För hundra år sen hade vi en katt (som hette Selma) och jag minns att hon gärna la sig mitt på tidningsuppslaget när man försökte läsa nyheterna.

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-02-24 20:44:42

Cici: Ja, mest hela tiden har man en katt i synfältet så fort man slår sig ner framför tv:n. Oftast är det dessutom den andra änden man får titta in i, så man ska väl vara glad att han lägger sig "rätt" den här gången :)

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2014-03-05 13:48:33

Hur skulle världen se ut utan katter. jag är en riktig kattmänniska. Tyvärr har 2 av mina barn på äldre dagar blivit allergiska. Får nöja mig med att titta på bilder av dem och sukta
Ha ett bra slut på veckan
Kram

Postat av: Marianne

Publicerad 2014-04-11 08:35:59

Lisbeth: Världen skulle vara bra mycket tråkigare, det är ett som är säkert ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marianne

Tågklarerare. Gift med Gino, lokförare Fyra egna barn, numera vuxna allihop; två bonussöner samt barnbarn, bonusbarnbarn och bonusbonusbarnbarn

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela